ترجمه اهنگ عشق اینجوری ازss501
(◡‿◡✿) ❀رویایی ❀(◡‿◡✿)
ترجمه اهنگ عشق اینجوری ازss501

ترجمه آهنگ "عشق اینجوریه" از ss501

 

هیونگ جون: Hey girl ٬ حالا بهت نشون میدم

اگر قلبت رو متوقف کنی

نه٬تو این کارو نمی کنی ٬ my girl

 

جونگ مین:همیشه تردید داری٬تو واقعا ساده ای

واقعا ساده ای

باهام حرف بزن

 

کیو جونگ:آره٬نمی شناسی

تو منو نمی شناسی

ارزوم اینه که قلبم مال تو بشه

 

یونگ سنگ:تردیدی ندارم

ترس و عصبانیتی ندارم٬عشق من

 

همگی:عشق من بیا به سمتم

تو٬اینجوری٬ عشق من٬برای تو صبر می کنم

عشق واقعی من٬بهم نزدیک شو٬اینجوری

فقط یک عشق وجود داره ٬تو و من٬بیا به سمتم

 

جونگ مین: Hey Girl ٬ امروز از همیشه خوشگلتر شدی

صاحب کلید قلب من غیر از تو هیچکی نیست

 

هیون جونگ:اگر یادم بیاد٬خیلی ناراحت میشم

تو فوق العاده ای٬هیچکی بهتر از تو نیست٬ my Baby Baby



هیونگ جون:نه٬نمی شناسی

تو منو نمی شناسی

 ارزوم اینه که قلبم مال تو بشه

 

یونگ سنگ:به هیچکی دیگه احتیاج ندارم

فقط عشق تو رو می خوام

 

همگی:عشق من بیا به سمتم

تو٬اینجوری٬ عشق من٬برای تو صبر می کنم

عشق واقعی من٬بهم نزدیک شو٬اینجوری

فقط یک عشق وجود داره ٬تو و من٬بیا به سمتم

عشق من بیا به سمتم

تو٬اینجوری٬ عشق من٬برای تو صبر می کنم

عشق واقعی من٬بهم نزدیک شو٬اینجوری

فقط یک عشق وجود داره ٬تو و من٬بیا به سمتم

 

هیون جونگ:بهت احتیاج دارم

یونگ سنگ:تو هم به من احتیاج داری

کیو جونگ:ما عاقبت به هم می رسیم

هیونگ جون:تردیدی نیست٬فقط دنبالم بیا

 حالا...آره

 

همگی:عشق من بیا به سمتم

تو٬اینجوری٬ عشق من٬برای تو صبر می کنم

عشق واقعی من٬بهم نزدیک شو٬اینجوری

فقط یک عشق وجود داره ٬تو و من٬بیا به سمتم

عشق من بیا به سمتم

تو٬اینجوری٬ عشق من٬برای تو صبر می کنم

عشق واقعی من٬بهم نزدیک شو٬اینجوری

فقط یک عشق وجود داره ٬تو و من٬بیا به سمتم

 

Hey Girl, ijen neoreul boyeojwo naege
geuman neoui mameul
Won't you, my girl (my girl)



یافتن عشق ساده نیست. در دوران بزرگسالی قرار میگذاری، افراد مختلف را دسته بندی میکنی و کسانی که خوشایندت نیستند را حذف می کنی. اما بعد ناگهان می بینی که عاشق شده ای. حس شادی و خوشبینی به تو دست می دهد و هیچ چیز نمی تواند شور و هیجان تو را کم کند. اما آیا از خودت پرسیده ای که “او نیز عاشق تو هست یا نه؟” به هر حال نمی خواهی که احساسات و انرژی خود را برای کسی هدر دهی که ممکنست قلبت را بشکند. مسلما”، افراد متفاوت هستند. برخی مردها نسبت به دیگران در مورد احساسات خود روراست تر هستند. شاید در نظر گرفتن رفتار او برای شما خوب باشد، به زبان و حرکات بدنی او توجه کنید و به چیزهایی که می گوید، گوش دهید. این طور وانمود کنید که گویی قطعه های پازل را کنار هم می چینید تا تصویر کامل آن را ببینید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط فاطمه 22 آبان 1389برچسب:, (13:33) |